Noe du lurer på?

Har du et spørsmål?

Videre har vi en liste med ofte stilte spørsmål. Der finner du noen generelle spørsmål.

Spørsmål & Svar

Hvordan bestiller jeg?

Velg et produkt og klikk “Kjøp”. Deretter går du til kassen, skriver inn din leveringsinformasjon. Velg deretter et frakt-alternativ, og klikk “Betal ordren”. Gratulerer! Du har nå utført en bestilling hos oss i BAZARO. Du vil motta en ordrebekreftelse på mail.

Hvilke betalingsmetoder tilbyr dere?

Vi i Bazaro ønsker at du skal være trygg på ditt kjøp hos oss. Derfor tilbyr vi både Klarna og Vipps som betalingsløsninger i vår nettbutikk.

Klarna: Tilbyr en av de mest stødige finansieringsavtalene for deg som kunde. Du kan velge mellom delbetaling, finansiering og selvfølgelig direkte betaling om det er ønskelig.

Vipps: Tilbyr en rask og enkel betaling. Med noen få tastetrykk og bekreftelse gjennom din mobil er handel over fortere enn du får sagt VIPPS!

Hvor lang tid tar levering?

Etter at ordenen din er ferdigbehandlet sender vi deg en leveringsbekreftelse og sender din ordre videre til vår fraktleverandør. Din pakke vil da være framme innen 3-10 dager.

Jeg har ikke mottat orderen min

Leit å høre at du har dette problemet. Det kan være flere ulike grunner til hvorfor du ikke har mottatt din ordre. Send oss en mail til kundeservice@bazaro.no, så hjelper vi deg videre.

Jeg har glemt passordet til brukeren min

Klikk på “Glemt passord” på innloggingssiden.

Hva er Bazaro?

Klikk her for å lese mer om hvem vi er.

Fikk du ikke svar på det du lurte på?

Kontakskjema


    Send oss en mail

    Bruk kontaktskjemaet og send oss en mail på hva du lurer på. Du vil få svar innen 2-3 virkedager.